pomoc Potřebujete pomoc?
+420 737 892 325 (Po - Pá: 9:00 - 15:30)
akce

Ovládněte sluneční paprsky a vyzdobte si domov. Sleva 50 % na vše při zadání kódu JARO.

Zbývá
-
d
-
h
-
m
5
19x hodnocení 1000+ dodaných objednávek

Reference našich zákazníků:

98%
Doprava zdarma od 995 Kč Vyrobeno na míru v ČR

Časté dotazy

Sepsali jsme pro Vás odpovědi na časté otázky.

Který produkt je pro mě ten správný?

Naše produkty nabízí univerzální využití v domácnostech či kancelářích. Záleží tedy na vašich funkčních, ale i estetických preferencích. Více o každém produktu zjistíte v jeho popisu a technických specifikacích.

Kde si mohu produkt přizpůsobit?

Na stránce produktu lze přejít do konfigurátoru. V něm si zvolíte rozměry, barvu lamel, profilu a další charakteristiky, jako je typ okna, strana ovládání a počet podložek.

Odpovídají vyobrazené barvy realitě?

Barvy odpovídají reálným barvám podle vzorníku RAL. Každý displej či monitor má však jiné barevné rozpětí, což může způsobit mírné zkreslení.

Co když mám atypické okno?

Některé z našich produktů lze namontovat i na okna atypických tvarů. Pokud se chcete ujistit, zavolejte nám na naši infolinku.

Jak na zaměření?

Návod na zaměření najdete zvlášť u každého produktu. Jde o jednoduchý a rychlý postup, s nímž si hravě poradíte.

Jaké nářadí budu k zaměření a montáži potřebovat?

Při zaměření a montáži si vystačíte se základním nářadím, které najdete doma, případně v sousedově dílně. Stačí vám tužka, nůžky, metr, kombinované kleště, šroubovák či aku šroubovák, vrták a v některých případech vrtací kladivo.

Je součástí balení montážní příslušenství?

Obsah balení se liší produkt od produktu. V návodu vždy uvádíme, zda si při montáži vystačíte s tím, co vám dodáme, nebo budete potřebovat něco navíc.

Jaké možnosti platby nabízíte?

Zaplatit lze buďto kartou, nebo převodem.

Je výsledná cena konečná, nebo se ještě navyšuje o DPH?

Ceny, které uvádíme u produktů, jsou konečné. Výjimkou je zvolení příplatkových variant v konfigurátoru.

Jaké jsou možnosti dodání a jak dlouho trvá?

Zboží vám na vaši adresu doručí kurýr, doprava po ČR běžně trvá 1 až 2 dny.

Kolik dodání stojí?

U objednávek nad 995 Kč je doprava zdarma. V případě objednávky nižší hodnoty se za dodání platí 180 Kč.

Je možné dodání na jinou adresu, než je fakturační?

Ano, tuto možnost lze jednoduše zvolit v objednávce.

Chci ušetřit za dodání, je možný osobní odběr?

Ano, žaluzie je možné si vyzvednout přímo u nás na pobočce v Ostravě - Třebovicích.

Obdržel jsem poškozené zboží, případně jiný produkt, co teď?

Pokud od nás obdržíte poškozené zboží, případně něco jiného, než jste si objednali, máte samozřejmě nárok na reklamaci. Tu lze uplatnit prostřednictvím formuláře nebo emailu. Následně je třeba dodat vše potřebné dle reklamačního řádu, abychom produkt mohli prohlédnout a reklamaci vyhodnotit.

Jak dlouho mohu počítat se zárukou?

Na veškeré naše zboží se vztahuje záruka 2 roky.

Kdy nejdéle po dodání musím zboží namontovat, aby šla záruka uplatnit?

Doporučujeme zboží ihned po dodání rozbalit, zkontrolovat a přesvědčit se, že je v předpokládaném stavu. V případě delší doby skladování (např. s cílem někoho v budoucnu obdarovat) záleží na konkrétních okolnostech.

Čím ztrácím nárok na záruku?

Záruku nelze uplatnit v případě opotřebení, nevhodného ošetření, neodborného zacházení či montáže, nedodržení postupu uvedeného v návodu a celkově jakéhokoli zjevného pochybení ze strany kupujícího. Nahradit nemůžeme rovněž škody způsobené vnějšími vlivy, jako je např. působení vody či ohně. Veškeré podmínky jsou k nalezení zde (odkaz).

Koho koupí žaluzií ze Světa stínů podporuji?

Všechny naše produkty byly vyrobeny v Česku, jejich zakoupením tak podporujete lokální výrobce.

Který produkt je pro mě ten správný?

Naše produkty nabízí univerzální využití v domácnostech či kancelářích. Záleží tedy na vašich funkčních, ale i estetických preferencích. Více o každém produktu zjistíte v jeho popisu a technických specifikacích.

Kde si mohu produkt přizpůsobit?

Na stránce produktu lze přejít do konfigurátoru. V něm si zvolíte rozměry, barvu lamel, profilu a další charakteristiky, jako je typ okna, strana ovládání a počet podložek.

Odpovídají vyobrazené barvy realitě?

Barvy odpovídají reálným barvám podle vzorníku RAL. Každý displej či monitor má však jiné barevné rozpětí, což může způsobit mírné zkreslení.

Co když mám atypické okno?

Některé z našich produktů lze namontovat i na okna atypických tvarů. Pokud se chcete ujistit, zavolejte nám na naši infolinku.

Jak na zaměření?

Návod na zaměření najdete zvlášť u každého produktu. Jde o jednoduchý a rychlý postup, s nímž si hravě poradíte.

Jaké nářadí budu k zaměření a montáži potřebovat?

Při zaměření a montáži si vystačíte se základním nářadím, které najdete doma, případně v sousedově dílně. Stačí vám tužka, nůžky, metr, kombinované kleště, šroubovák či aku šroubovák, vrták a v některých případech vrtací kladivo.

Je součástí balení montážní příslušenství?

Obsah balení se liší produkt od produktu. V návodu vždy uvádíme, zda si při montáži vystačíte s tím, co vám dodáme, nebo budete potřebovat něco navíc.

Jaké možnosti platby nabízíte?

Zaplatit lze buďto kartou, nebo převodem.

Je výsledná cena konečná, nebo se ještě navyšuje o DPH?

Ceny, které uvádíme u produktů, jsou konečné. Výjimkou je zvolení příplatkových variant v konfigurátoru.

Jaké jsou možnosti dodání a jak dlouho trvá?

Zboží vám na vaši adresu doručí kurýr, doprava po ČR běžně trvá 1 až 2 dny.

Kolik dodání stojí?

U objednávek nad 995 Kč je doprava zdarma. V případě objednávky nižší hodnoty se za dodání platí 180 Kč.

Je možné dodání na jinou adresu, než je fakturační?

Ano, tuto možnost lze jednoduše zvolit v objednávce.

Chci ušetřit za dodání, je možný osobní odběr?

Ano, žaluzie je možné si vyzvednout přímo u nás na pobočce v Ostravě - Třebovicích.

Obdržel jsem poškozené zboží, případně jiný produkt, co teď?

Pokud od nás obdržíte poškozené zboží, případně něco jiného, než jste si objednali, máte samozřejmě nárok na reklamaci. Tu lze uplatnit prostřednictvím formuláře nebo emailu. Následně je třeba dodat vše potřebné dle reklamačního řádu, abychom produkt mohli prohlédnout a reklamaci vyhodnotit.

Jak dlouho mohu počítat se zárukou?

Na veškeré naše zboží se vztahuje záruka 2 roky.

Kdy nejdéle po dodání musím zboží namontovat, aby šla záruka uplatnit?

Doporučujeme zboží ihned po dodání rozbalit, zkontrolovat a přesvědčit se, že je v předpokládaném stavu. V případě delší doby skladování (např. s cílem někoho v budoucnu obdarovat) záleží na konkrétních okolnostech.

Čím ztrácím nárok na záruku?

Záruku nelze uplatnit v případě opotřebení, nevhodného ošetření, neodborného zacházení či montáže, nedodržení postupu uvedeného v návodu a celkově jakéhokoli zjevného pochybení ze strany kupujícího. Nahradit nemůžeme rovněž škody způsobené vnějšími vlivy, jako je např. působení vody či ohně. Veškeré podmínky jsou k nalezení zde (odkaz).

Koho koupí žaluzií ze Světa stínů podporuji?

Všechny naše produkty byly vyrobeny v Česku, jejich zakoupením tak podporujete lokální výrobce.

Máme vlastní konfigurátor

Víže, že nakonfigurovat stínění trvá jen o minutu déle?

Zobrazit více